loading...
عشق
ترانه بازدید : 14 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دوست دارم نه برای اینکه شدی همه کسم

 

 

دوست درام نه برای اینکه شدی همه زندگیم

 

 

میگم دوست دارم چون ارزششو داری

 

 

منم انقد دوست دارم که وقتی پیشمی

 

 

میخوام جونمو قربونت کنم

 

 

انقدر می خوامت که به خدا شدم بیدل

 

 

چون دلم همیشه پیش توست...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 1,611
  • کدهای اختصاصی

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ

    ابزار عشق سنج

    جدیدترین کد آهنگ سیناکلیک کن

    طراحی سایت

    ابزار خوش آمدگویی

    کد خوش آمدگویی
    http://susawebtools.ir/img/gallery/lovely/253.jpg