loading...
عشق
ترانه بازدید : 21 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

تو مدام در " دوستت دارم " تکرار می شوی

ولی من هنوز در اولین سر مشق آن مانده ام!

نه ایراد از من است

و نه از قلم های بی گناه

تو را می نویسم

اما نمی بینی

لای هیچ سطری هم پنهان نمی شوی

حتی میان هیچ خشمی هم مچاله نمی شوی!

این کاغذ ها هستند

که تو را نمی پذیرند

مبادا نامت

عاشقشان کند!

 

 

نمی شود نوشت

 


که این روزها چقدر عاشقانه باختم

 

 


نمی شود نوشت ... !!!

 

همه دنیا رو هم که داشته باشی...

بازهم دلت میخواد بعضی وقتا...فقط بعضی وقتا...

اصلا برای یک لحظه ام که شده...

تمام دنیای یک نفر باشی...

 


حال این روزهای مرا به کسی نگویید...

اگر سراغ گرفتند...

بگویید خوب است و دل از دلش تکان نخورده!

بگویید امسال هم دریغ نیست از سالهایی که گذشت...

بهار همان بهار است...

اما نگویید آفتابش دیگر آن آفتاب نیست...

بگویید:

کار می کنم، نان درمی آورم

اشتها دارم و نان می خورم

دلتنگ نمی شوم
نگران رفتن کسی نیستم

حسرت نداشتن کسی را ندارم

و خلاصه کیف مان کوک است و قرار است بماند!

حال این روزهای مرا به مادرم هم نگویید...

حالت "خوب" هم که باشد مادرها نگران می شوند

چه رسد به حال این روزهای من که "عالی" است...

بگویید خوشحال است و یک طوری بگویید
که خودتان هم باورتان شود!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 1,597
  • کدهای اختصاصی

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ

    ابزار عشق سنج

    جدیدترین کد آهنگ سیناکلیک کن

    طراحی سایت

    ابزار خوش آمدگویی

    کد خوش آمدگویی
    http://susawebtools.ir/img/gallery/lovely/253.jpg