loading...
عشق
ترانه بازدید : 17 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...

اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش کردن" تو" !

 

 

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

 

 

 

ما نمی تونیم به دلمون یاد بدیم که نشکنه ولی می تونیم بهش یاد بدیم که اگه شکست لبه ,تیزش دست اونی که , شکسته تش رو , نبره

 

 

 

خوشحالی که دلمو شکستی؟؟؟

بدان ای نازنین آنچه شکستی تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی

 

 

 

اولین شخصی که گفتم دوست دارم تو بودی ولی انقدر دل شکستن برات راحت که دل ما رو هم شکستی مشکلی نداره انقدر دل ما شکسته که دیگه ضد ضربه شده

 

 

 

 

هی فلانی
زندگی شاید همین باشد
یک فریب ساده و کوچک
آن هم از دست عزیزی که زندگی را
جز برای او وجز با او نمی خواهی !

 

 

 

 

سکوت دردناکترین پاسخ من به بیرحمی های توست!

 

 

 

که رفتیم حالا تو میمونی و ,عشق جدید , , , ,

,میدونم چند روز دیگه میشنوم جدا شدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 1,600
  • کدهای اختصاصی

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ

    ابزار عشق سنج

    جدیدترین کد آهنگ سیناکلیک کن

    طراحی سایت

    ابزار خوش آمدگویی

    کد خوش آمدگویی
    http://susawebtools.ir/img/gallery/lovely/253.jpg